keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Pinnipakko

Uppoutuminen virkattujen korujen maailmaan
( lue:kotitöiden välttely)


Olen tilannut ebayn loputtomasta askartelutaivaasta kaikenlaista pientä tilpehööriä tykötarpeiksi.
Löytyy pinnipohjia, korviksien osia, rintakorutaustoja ja magneettinauhaa jne.





Oon ihan vimmassa nopeasti valmistuviin töihin. Virkattujen koru/asuste/laukkukoriste-hässäköiden valmistaminen on just mun hermoille luotu juttu.

Esimerkiksi pinnin tekeminen:
1) Virkataan just sitä, mitä sattuu syntymään
2) liimataan kuumaliimalla pinnipohjaan. Metallisia pinnipohjia kannattaa silitellä hiekkapaperilla, niin liima tarttuu paremmin. Ja kun laiska olen,suosin ylimmässä kuvassa olevia "tyynyllisiä" pinnipohjia.
3) Keskelle kuumaliimalla koristeeksi nappi tai helmi ja se olis niinku valmis.
4) Jos haluaa pinnille parin, toistaa kohdat 1-3 (mut mulla ei aina synny kahta samanlaista virkkausta, kun en muista mitä virkkasin ensimmäiseen =D )



Alla lisää kuvia tekeleistäni. Korupusseja voi muuten myös tilata ebaysta. Niitä saa about 50 kpl parilla eurolla. Ei tarvii sit paketoidakaan pinnejä. Laiskuus, you know...
Pikkulahjoina nää on aika mageita. Pikkutytöille oiva lahja ja sit tosi suosittuja virkkaukseen hurahtaneiden naishenkilöiden keskuudessa :)








Jos vielä yhden tekisin ja sit vasta laittaisin pyykit kuivumaan.... =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti